Werion

Kategoria: Sprawdzarki cen

Weryfikator cen WeriOn to nowoczesne urządzenie w wytrzymałej obudowie, łączące funkcje urządzeń multimedialnych ze standardową sprawdzarką cen. WeriOn posiada duży (10.1’’), czytelny, dotykowy ekran wysokiej rozdzielczości do prezentacji zdjęć, filmów, składu surowcowego towarów i biuletynów reklamowych.

Weryfikator WeriOn to również wielofunkcyjny, multimedialny i interaktywny kanał komunikacji z klientem. Urządzenie WeriOn jest dostępne w dwóch wersjach: z modułem do odczytu kodów 1D i modułem do odczytu kodów 1D i 2D - typu Area Imager.

Komunikacja pomiędzy urządzeniem WeriOn a bazą danych (serwerem danych) wymaga podłączenia do sieci LAN lub bezprzewodowego łącza radiowego WiFi. W przypadku wyboru łącza radiowego WiFi, do weryfikatora WeriOn wystarczy podłączyć tylko zasilacz. Natomiast przy podłączeniu do sieci LAN urządzenie może być zasilane z modułu PoE.

Weryfikator WeriOn pracuje pod kontrolą systemu operacyjnego Android. Jest przystosowany do montażu na ścianie (w zestawie znajdują się element mocujący).

OPROGRAMOWANIE WERION – OPCJE I MOŻLIWOŚCI

WeriOn wyposażono w dedykowane oprogramowanie do konfiguracji i kontroli urządzeń zainstalowanych np. w sklepie. Aplikacja umożliwia zdalne zarządzanie oraz oddaje użytkownikowi pełną kontrolę nad wyświetlaną treścią w zainstalowanych weryfikatorach WeriOn w miejscu przeznaczenia.

Program WeriOn Max:

  • wszystkie funkcjonalności wersji Lite;
  • wyświetlanie opisu promocji i poprzednich cen;
  • szablony graficzne; możliwość ustawienia obrazu tła;
  • wyświetlanie: ekranów w oparciu o HTML (jak strona www): kodów QR; opisów i zdjęć produktów;
  • wyświetlanie wartości odżywczych i składników z automatycznym oznaczeniem alergenów;
  • rejestracja danych statystycznych i diagnostycznych;
  • obsługa kodów ważonych;
  • wyszukiwanie towarów wg nazwy, sprawdzanie dostępności towaru;
  • reklama video;
  • wyświetlanie informacji o promocjach; gazetka elektroniczna;
  • pasek Scroll – wyświetlanie przewijanych informacji tekstowych u dołu ekranu;
  • współpraca z systemami lojalnościowymi – wyświetlanie informacji o karcie stałego klienta oraz liście nagród;
  • zaawansowane zarządzanie treścią.